Τρόποι πληρωμής και επιστροφές
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής και η πολιτική επιστροφής χρημάτων.
Τρόποι πληρωμής και επιστροφές
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής και η πολιτική επιστροφής χρημάτων.
Πολιτική πληρωμών και επιστροφών

Η ιστοσελίδα clickaway.gr παρέχει τους εξής τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή

    Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου, πληρώνεις το κόστος των προϊόντων με μετρητά. Για κάποια καταστήματα ενδέχεται να μπορείς να πληρώσεις με κάρτα κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου.

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου πληρώνεις το κόστος των προϊόντων με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της τράπεζας με την οποία συνεργαζόμαστε.

  • Click Away!

    Για τη νέα μέθοδο "Click Away" που προσφέρουν τα καταστήματα του clickaway.gr, μπορείς να εξοφλήσεις είτε με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου απ΄το κατάστημα είτε με πιστωτική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας.

  • Άλλοι τρόποι πληρωμής

    Ανά τακτά χρονικά διαστήματα η ιστοσελίδα θα ενημερώνεται με νέους τρόπους πληρωμής. Εάν επιθυμείς να ενημερώνεσε, μπορείς είτε να ελέγχεις την παρούσα σελίδα για ενημερώσεις ή να καταχωρίσεις το email σου στο Newsletter, το οποίο θα βρείς προς το τέλος της ιστοσελίδας.

Η ιστοσελίδα clickaway.gr είναι δίπλα σου! Στις παρακάτω περιπτώσεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να επιλύσουμε πιθανά προβλήματα όπως:

  • Δεν παρέλαβα την παραγγελία μου

    Σε περίπτωση που έχεις πληρώσει με κάρτα και δεν παρέλαβες την παραγγελία σου, μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας ώστε να γίνει επιστροφή χρημάτων.

  • Υπήρξε πρόβλημα κατά την ηλεκτρονική πληρώμη

    Σε περίπτωση που παρουσιαστεί σφάλμα κατά την ηλεκτρονική πληρωμή, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να εξακριβώσουμε αν τελικά πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή.

Όπως προσδιορίζεται στους -Όρους Χρήσης-, η παρούσα σελίδα υπόκειται σε μεταβολές οι οποίες πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα ενδεχομένως χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους όπως αυτή κρίνει.

Η ιστοσελίδα clickaway.gr έχει την ευθύνη της άμεσης ενημέρωσης του καταστήματος για την παραγγελία του χρήστη όπως επίσης και την ευθύνη της εκκαθάρισης της πληρωμής της παραγγελίας σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής μέσω κάρτας από τον χρήστη. Το κατάστημα στο οποίο έγινε η παραγγελία είναι υπεύθυνο για την άμεση και σωστή εξυπηρέτηση της παραγγελίας αυτής. Σε περίπτωση τυχόν αδυναμίας τους καταστήματος να εξυπηρετήσει την παραγγελία ουδεμία ευθύνη θα επιβαρύνει την ιστοσελίδα clickaway.gr.

Επιστροφές προϊόντων

Η ιστοσελίδα clickaway.gr επικροτεί τις επιχειρήσεις οι οποίες αποδέχονται επιστροφές προϊόντων και στις περιπτώσεις που ο πελάτης το επιθυμεί πραγματοποιούν επιστροφή χρημάτων. Παρόλα αυτά, καθώς οι κατηγορίες των προϊόντων και των καταστημάτων είναι πολλές, η ιστοσελίδα δεν μπορεί να επιβάλλει μια ενιαία πολιτική επιστροφής. Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν να έρθεις σε επικοινωνία με το κατάστημα ώστε να εξετάσετε το αίτημα σου. Ταυτόχρονα βεβαιώσου ότι:

  • Απόδειξη πληρωμής

    Έχεις στην διάθεσή σου την απόδειξη πληρωμής του προϊόντος το οποίο θέλεις να επιστρέψεις.

  • Συσκευασία

    Έχεις τη συσκευασία του προϊόντος (σε περίπτωση συσκευασίας) και δεν υπάρχει κάποια αλλοίωση στην κατάσταση της από τυχόν άνοιγμά της.

  • Επικοινωνία

    Θα πρέπει να έρθεις σε επικοινωνία με το κατάστημα το συντομότερο δυνατό και όχι αργότερα από 2 ημέρες για να εξετάσετε το ενδεχόμενο επιστροφής του προϊόντος.

  • Ελαττωματικά προϊόντα

    Τα ελαττωματικά προϊόντα καλύπτονται από την πολιτική επιστροφών όπως αυτή ορίζεται από το ίδιο το κατάστημα αλλά και την Ελληνική νομοθεσία περί επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.

  • Μη επιστρεφόμενα

    Κάποια προϊόντα ενδέχεται να μην επιστρέφονται σύμφωνα με την καταναλωτική τους ιδιότητα και σύμφωνα με την πολιτική και κατηγορία του καταστήματος ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τρόφιμα, καθαριστικά και άλλα.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, μπορείς να μας στείλεις μήνυμα -εδώ-.

Πολιτική πληρωμών και επιστροφών

Η ιστοσελίδα clickaway.gr παρέχει τους εξής τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή

    Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου, πληρώνεις το κόστος των προϊόντων με μετρητά. Για κάποια καταστήματα ενδέχεται να μπορείς να πληρώσεις με κάρτα κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου.

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου πληρώνεις το κόστος των προϊόντων με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της τράπεζας με την οποία συνεργαζόμαστε.

  • Click Away!

    Για τη νέα μέθοδο "Click Away" που προσφέρουν τα καταστήματα του clickaway.gr, μπορείς να εξοφλήσεις είτε με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου απ΄το κατάστημα είτε με πιστωτική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας.

  • Άλλοι τρόποι πληρωμής

    Ανά τακτά χρονικά διαστήματα η ιστοσελίδα θα ενημερώνεται με νέους τρόπους πληρωμής. Εάν επιθυμείς να ενημερώνεσε, μπορείς είτε να ελέγχεις την παρούσα σελίδα για ενημερώσεις ή να καταχωρίσεις το email σου στο Newsletter, το οποίο θα βρείς προς το τέλος της ιστοσελίδας.

Η ιστοσελίδα clickaway.gr είναι δίπλα σου! Στις παρακάτω περιπτώσεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να επιλύσουμε πιθανά προβλήματα όπως:

  • Δεν παρέλαβα την παραγγελία μου

    Σε περίπτωση που έχεις πληρώσει με κάρτα και δεν παρέλαβες την παραγγελία σου, μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας ώστε να γίνει επιστροφή χρημάτων.

  • Υπήρξε πρόβλημα κατά την ηλεκτρονική πληρώμη

    Σε περίπτωση που παρουσιαστεί σφάλμα κατά την ηλεκτρονική πληρωμή, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να εξακριβώσουμε αν τελικά πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή.

Όπως προσδιορίζεται στους -Όρους Χρήσης-, η παρούσα σελίδα υπόκειται σε μεταβολές οι οποίες πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα ενδεχομένως χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους όπως αυτή κρίνει.

Η ιστοσελίδα clickaway.gr έχει την ευθύνη της άμεσης ενημέρωσης του καταστήματος για την παραγγελία του χρήστη όπως επίσης και την ευθύνη της εκκαθάρισης της πληρωμής της παραγγελίας σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής μέσω κάρτας από τον χρήστη. Το κατάστημα στο οποίο έγινε η παραγγελία είναι υπεύθυνο για την άμεση και σωστή εξυπηρέτηση της παραγγελίας αυτής. Σε περίπτωση τυχόν αδυναμίας τους καταστήματος να εξυπηρετήσει την παραγγελία ουδεμία ευθύνη θα επιβαρύνει την ιστοσελίδα clickaway.gr.

Επιστροφές προϊόντων

Η ιστοσελίδα clickaway.gr επικροτεί τις επιχειρήσεις οι οποίες αποδέχονται επιστροφές προϊόντων και στις περιπτώσεις που ο πελάτης το επιθυμεί πραγματοποιούν επιστροφή χρημάτων. Παρόλα αυτά, καθώς οι κατηγορίες των προϊόντων και των καταστημάτων είναι πολλές, η ιστοσελίδα δεν μπορεί να επιβάλλει μια ενιαία πολιτική επιστροφής. Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν να έρθεις σε επικοινωνία με το κατάστημα ώστε να εξετάσετε το αίτημα σου. Ταυτόχρονα βεβαιώσου ότι:

  • Απόδειξη πληρωμής

    Έχεις στην διάθεσή σου την απόδειξη πληρωμής του προϊόντος το οποίο θέλεις να επιστρέψεις.

  • Συσκευασία

    Έχεις τη συσκευασία του προϊόντος (σε περίπτωση συσκευασίας) και δεν υπάρχει κάποια αλλοίωση στην κατάσταση της από τυχόν άνοιγμά της.

  • Επικοινωνία

    Θα πρέπει να έρθεις σε επικοινωνία με το κατάστημα το συντομότερο δυνατό και όχι αργότερα από 2 ημέρες για να εξετάσετε το ενδεχόμενο επιστροφής του προϊόντος.

  • Ελαττωματικά προϊόντα

    Τα ελαττωματικά προϊόντα καλύπτονται από την πολιτική επιστροφών όπως αυτή ορίζεται από το ίδιο το κατάστημα αλλά και την Ελληνική νομοθεσία περί επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων.

  • Μη επιστρεφόμενα

    Κάποια προϊόντα ενδέχεται να μην επιστρέφονται σύμφωνα με την καταναλωτική τους ιδιότητα και σύμφωνα με την πολιτική και κατηγορία του καταστήματος ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τρόφιμα, καθαριστικά και άλλα.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, μπορείς να μας στείλεις μήνυμα -εδώ-.

Πληροφορίες