Συχνές ερωτήσεις
Λύσε εδώ όλες σου τις απορίες!
Συχνές ερωτήσεις
Λύσε εδώ όλες σου τις απορίες!
Πώς ξεκινάω την παραγγελία μου;

Εισάγεις τη διεύθυνσή σου στην αρχική σελίδα ώστε να εμφανιστούν τα προϊόντα από τα καταστήματα που εξυπηρετούν την περιοχή σου.

Πώς παραγγέλνω;

Επίλεξε όλα τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν προσθέτοντάς τα στο καλάθι σου. Ακόμα κι αν έχεις επιλέξει προϊόντα από πολλά διαφορετικά καταστήματα μπορείς να προχωρήσεις στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σου πραγματοποιώντας μία συνολική συναλλαγή.

Υπάρχει πολιτική ελάχιστης παραγγελίας;

Κάθε κατάστημα ακολουθεί τη δική του πολιτική ελάχιστης παραγγελίας, η οποία αναγράφεται στις πληροφορίες των προϊόντων. Σε περίπτωση που δεν έχει συμπληρωθεί το ελάχιστο ποσό για παραγγελία από κάποιο κατάστημα, το σύστημά μας θα σε ενημερώσει για το υπολειπόμενο ποσό μόλις βρίσκεσαι στο καλάθι με τα προϊόντα σου.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Κάθε κατάστημα ακολουθεί τη δική του πολιτική χρόνου παράδοσης, η οποία αναγράφεται στις πληροφορίες των προϊόντων. Αν έχεις κάνει παραγγελία από πολλαπλά καταστήματα, τότε θα λάβεις την παραγγελία από κάθε κατάστημα ξεχωριστά, στον εκτιμώμενο χρόνο που προσδιορίζει το καθένα.

Πληρώνω περισσότερο όταν παραγγέλνω απ’ το clickaway.gr;

Οι υπηρεσίες του clickaway.gr παρέχονται δωρεάν προς τον καταναλωτή χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση στις τιμές των προϊόντων ή στο κόστος της συνολικής παραγγελίας.

Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βεβαιωθείς πως το email αυτό δεν έχει καταλήξει στο φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam). Αν βρεις το email στα spam μετέφερέ το στο φάκελο με τα εισερχόμενα μηνύματα.

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα;

Οι συναλλαγές μέσω του clickaway.gr μπορούν να πραγματοποιηθούν είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου στον εκτιμώμενο χρόνο.

Η ομάδα του clickaway.gr και των συνεργαζόμενων καταστημάτων προσπαθούν για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σου. Ωστόσο σε περιόδους αιχμής ενδέχεται να παρουσιαστούν μικρές καθυστερήσεις.

Δεν βρίσκω απάντηση στο πρόβλημά μου.

Μην ανησυχείς, μπορείς να μας στείλεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις εδώ. Σύντομα ένας εκπρόσωπος της ομάδας μας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Πληροφορίες